Chauffören Mrs Krimi

OBS! Detta skrevs igår min appem muppade!

Min dag började alldeles för tidigt! 05:30 ringde alarmet och det var dags att kravla ur bingen... Måste ju erkänna att det inte gick alltför lätt.. Mannen skulle iväg till bussen så det var bara för chauffören Mrs Krimi att ställa upp. Väl hemma igen stupade jag i säng igen. Eller rättare sagt kröp jag ner på mannens sida och sniffade in hans doft och somnade om som ett litet barn ;)
Sen var det dags för nästa körning, mamma skulle till jobbet. Nu är jag hemma igen och har käkat frukost och sitter och slappar i soffan.
Ute är det regn, regn och åter regn som faller ned. I eftermiddag går jag på mitt första dygnspass för helgen så på mitt schema för dagen står slappning tills jag tar på chaufförshatten igen och hämtar mannen vid bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0